Η περίοδος των γιορτών πλησιάζει και σηματοδοτεί την κραιπάλη που πρόκειται να ακολουθήσει. Οι συνέπειες όμως στις καταχρήσεις θα είναι εμφανείς τόσο στη ζυγαριά όσο και στην διάθεση μας. Η συσσώρευση των τοξινών στον οργανισμό μας θα μπλοκάρει τον μεταβολισμό. Για να προλάβουμε τα δυσάρεστα συμπτώματα, προετοιμάζουμε το σώμα μας..

1. Αγαπήστε τα βάρη. Δεν είναι ανάγκη να είστε επαγγελματίας bodybuilder για να επωφεληθείτε από την προπόνηση με βάρη. Όσο περισσότερο γυμνάζετε τους μυς σας, τόσες περισσότερες θερμίδες καίτε, όχι μόνο κατά την διάρκεια της προπόνησης αλλά και μετά λόγω της αύξησης του μεταβολικού ρυθμού, ο οποίος αυξάνεται κατά 15%. Έτσι θα χάσετε λίπος, θα τονώσετε τους μυς σας και θα βελτιώσετε την οστική σας πυκνότητα.

2. Άσκηση σανίδας. Μπορεί να ακούγεται εύκολη και απλή αλλά αυτό δεν ισχύει. Τα οφέλη της είναι πολλά, θα βοηθήσει να χτίσετε ισχυρό πυρήνα, να ενισχύσετε τους κοιλιακούς, να συμπιέσετε την κοιλιά και να προστατέψετε τους μύες της κοιλιάς. Στη θέση της σανίδας καίτε αρκετές θερμίδες και εκτός από επίπεδη κοιλιά θα δείτε αποτελέσματα σε γλουτούς, χέρια και πόδια.

3. Και μην ξεχνάτε…οι κοιλιακοί φτιάχνονται πρωτίστως στην κουζίνα. Μειώστε τα επεξεργάσιμα τρόφιμα, τη ζάχαρη και το αλάτι, τα κορεσμένα trans και προσθέστε πρωτεΐνες στη διατροφή σας. Γεμίστε το ψυγείο σας με αυγά, ψάρια και κοτόπουλο.

Ακολουθώντας αυτό το εύκολο πρόγραμμα, σύντομα θα αρχίσετε να βλέπετε διαφορές, το σώμα σας θα είναι προετοιμασμένο και θα αποφύγετε τα περιττά κιλά των γιορτών.

Για την καλλυντική σας περιποίηση χρησιμοποιείτε καθημερινά το Super Gel Fit ΄n Form. Και αν θέλετε σύντομο πρόγραμμα διατροφής και άσκησης φτιαγμένο για το δικό σας σωματότυπο και τις προσωπικές ανάγκες απευθυνθείτε στην Ελένη Πετρουλάκη και στην ομάδα του FitLab services.
Τηλ. Επικοινωνίας: 212 1043181 και στο www.elenipetroulaki.gr

Επιμέλεια άρθρου: Μαντούδη Μάρω