Όσοι τρώμε πράσινα μήλα καθημερινά, ειδικά αν βρισκόμαστε σε περίοδο δίαιτας, χάνουμε γρηγορότερα βάρος.
Το μήλο συμβάλλει στην πέψη και στην καύση λίπους, ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση του αίματος, τη γλυκόζη και την όρεξη, καθώς τρώγοντας το, αναπτύσσονται ωφέλιμα βακτήρια που ενισχύουν το αίσθημα του φουσκώματος.

Πως συμβάλλει στην λειτουργία του εντέρου

Η ισορροπία των βακτηρίων στο παχύ έντερο, ιδίως σε ανθρώπους που έχουν περιττά κιλά, επηρεάζεται και διαταράσσει τη λειτουργία του μεταβολισμού. Τα πράσινα μήλα της ποικιλίας «Granny Smith” βοηθούν στην ανάπτυξη των φιλικών για τον οργανισμό βακτηρίων που ζουν στο εντερικό σύστημα μειώνοντας την πείνα. Αν για παράδειγμα τρώτε ένα μήλο αμέσως μόλις ξυπνήσετε, θα επιτρέψετε στις διαλυτές φυτικές ίνες του μήλου να ενισχύσουν το έργο του εντερικού σωλήνα και θα νοιώθετε χορτάτοι. Επίσης τα πράσινα μήλα είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και αν τα καταναλώσετε με άδειο στομάχι θα καθυστερήσει η απορρόφηση του σακχάρου στο έντερο και η επίδραση αυτή κρατάει σχεδόν όλη μέρα.

Θρεπτικές ουσίες που περιέχει το πράσινο μήλο

Το πράσινο μήλο είναι πλούσιο σε διατροφικά στοιχεία με ευεργετικές ιδιότητες. Περιέχει βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία, όπως ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, κάλιο, βιταμίνη C, βιταμίνη Α, φολικό οξύ και βιοτίνη. Επίσης περιέχουν πολυφαινόλες, οι οποίες είναι αντιοξειδωτικές ουσίες και μας παρέχουν αντιγηραντική, αγχολυτική και αντιπυρετική προστασία.

Οι πολύτιμες ουσίες του, βοηθούν τον οργανισμό να διατηρηθεί υγιής, ενισχύουν την γρήγορη πέψη και τον μεταβολισμό.

Για εγκύους

Έρευνες πανεπιστημίων έδειξαν ότι η κατανάλωση μήλων κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, ωφελεί το παιδί μελλοντικά προστατεύοντας το, από άσθμα λόγω των φλανοβονοειδών που περιέχονται σε υψηλές συγκεντρώσεις κυρίως στη φλούδα του φρούτου.

Γεμίστε λοιπόν το καλάθι σας με πράσινα μήλα και ακολουθήστε την παροιμία: ένα μήλο την ημέρα..το γιατρό τον κάνει πέρα !

 

 

Επιμέλεια άρθρου: Μαντούδη Μάρω

Πηγές:caloriebee.com Nutrition