Οι καλοκαιρινές διακοπές τελείωσαν και μπορεί να μας έβγαλαν εκτός προγράμματος και να μας άφησαν ίσως μερικά κιλά παραπάνω, ωστόσο γέμισαν το μυαλό μας με πανέμορφες εικόνες και αναμνήσεις, που θα μας συντροφεύουν το χειμώνα και θα μας δίνουν δύναμη.

Ο Σεπτέμβριος ήρθε για να μας δώσει την αφορμή για αποφάσεις, αλλαγές, εσωτερική αναζήτησή και αναδιοργάνωση.
Για να προετοιμαστούμε σωματικά σε ένα after summer detox program, 2 πράγματα έχουμε να συνδυάσουμε:

1. Άσκηση
2. Ισορροπημένο διατροφικό πλάνο

Εισάγετε στη διατροφή σας περισσότερα λαχανικά και φρούτα. Καταναλώνετε λαχανικά ωμά ή μαγειρεμένα στον ατμό. Έτσι θα αρχίσει να καθαρίζει ο οργανισμός σας και θα απαλλαγείτε από τις τοξίνες.
Οι πρώτες 3 προπονήσεις στο γυμναστήριο, δεν είναι απαραίτητο να περιέχουν βάρη αφού πρώτα πρέπει να ανακτήσουμε τη φυσική μας κατάσταση. Ήπιας έντασης αερόβια άσκηση, θα βοηθήσει στην προσαρμογή.
Οι αμέσως επόμενες προπονήσεις θα είναι με αντιστάσεις (βάρη- λάστιχα) κυκλικά. Στόχος είναι η σταδιακή επανάκαμψη, ενεργοποιώντας ολόκληρο το σώμα  χωρίς να επιβαρυνθούν συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες.

Προσοχή στα διαλείμματα μεταξύ των set. Ακούστε το σώμα σας. Επειδή η φυσική κατάσταση δεν είναι στο μέγιστο επίπεδο, ο αυξημένος χρόνος διαλείμματος ωφελεί.

• Ενυδατώστε τον οργανισμό σας. Οι υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού έχουν ως αποτέλεσμα την αφυδάτωση του οργανισμού. Καταναλώνετε καθημερινά 1 ½ λίτρο νερό ημερησίως, φυσικούς χυμούς φρούτων και πράσινο τσάι. Θα έχετε άμεσα σημαντική διαφορά τόσο στον μεταβολισμό όσο και στην εικόνα του σώματος.
Η καλλυντική περιποίηση με προϊόν εξειδικευμένο σε προβλήματα, όπως χαλάρωση του δέρματος, κυτταρίτιδα, ραγάδες και ενυδάτωση της επιδερμίδας, είναι απαραίτητη καλοκαίρι και χειμώνα .

Καλή Αρχή για κάθε καινούριο σας ξεκίνημα..

Επιμέλεια άρθρου :Μαντούδη Μάρω

 

Στείλτε μας τις δικές σας απορίες στο  fitlab@elenipetroulaki.gr
Και για ενημέρωση εξατομικευμένων προγραμμάτων άσκησης & διατροφής καλείτε στο τηλέφωνο: 212 104 31 81