Ξεκίνησαν και επίσημα οι καλοκαιρινές διακοπές και σίγουρα θέλετε να κρατήσετε το σώμα σας σε ευεξία, αν και βρίσκεστε μακριά από το γυμναστήριο. Έχετε την καλύτερη επιλογή που θα σας δώσει ισάξια αποτελέσματα..Κολύμπι στη θάλασσα με βατραχοπέδιλα.
Ένα ζευγάρι βατραχοπέδιλα  είναι μια λύση για να γυμνάσετε πόδια, να δυναμώσετε γλουτούς και μηρούς και να ενεργοποιήσετε τους τετρακέφαλους σας. Φορώντας βατραχοπέδιλα αυξάνουμε την αντίσταση στους μύες των ποδιών και είναι αντίστοιχη άσκηση με αυτές του γυμναστηρίου χρησιμοποιώντας βάρη.

Τεχνικές

Πρόσθιο,ύπτιο και ελεύθερο είναι οι τεχνικές κολύμβησης που ακολουθούμε και βοηθούν ιδιαίτερα σε προβλήματα που τυχόν υπάρχουν στα γόνατα. Αν δεν τα καταφέρνετε στα παραπάνω απλώς ενώστε τα πόδια σας κουνώντας τα πάνω-κάτω μέσα στο νερό. Αποφύγετε τις απότομες κινήσεις για να μην επιβαρύνετε τη μέση σας.

Κολύμπι & Υγεία

Με το κολύμπι σας δίνεται η δυνατότητα να γυμνάσετε το σώμα σας χωρίς επιπτώσεις στο σκελετικό σας σύστημα.Το σώμα μέσα στο νερό είναι ελαφρύτερο και ζυγίζει το 50% του πραγματικού βάρους. Είναι ιδανικός τρόπος για την αύξηση της μυϊκής μάζας. Τα όργανα γυμναστικής γυμνάζουν συγκεκριμένες μυϊκές ομάδες, ενώ το κολύμπι πετυχαίνει συνολική εκγύμναση του σώματος. Πέρα από τους προφανείς μύες, γυμνάζονται και οι εσωτερικοί μύες όπως εκείνος της καρδιάς. Η κολύμβηση ουσιαστικά θεωρείται αεροβική γυμναστική, βοηθάει στην ενδυνάμωση της καρδιάς, στην καλύτερη λειτουργία της και τη σωστή κυκλοφορία του αίματος σε όλο το σώμα.

 

Έλεγχος & Απώλεια βάρους

Είναι ένας από τους ιδανικότερους τρόπους να κάψετε θερμίδες και να διατηρείτε το βάρος σας ελεγχόμενο.
Για κάθε 10’λεπτά κολύμβησης: καίτε 60 θερμίδες με πρόσθιο, 80 θερμίδες με ύπτιο, 100 θερμίδες με ελεύθερο και 150 θερμίδες με πεταλούδα. Αν θέλετε να αυξήσετε το κάψιμο των θερμίδων, κάντε μικρά διαλείμματα μεταξύ των ασκήσεων των οποίων η ένταση και η διάρκεια θα αυξάνεται σταδιακά.

Μετά το κολύμπι θα νοιώθετε ευχάριστα αφού θα έχουν απελευθερωθεί ενδορφίνες που ευθύνονται για την καλή μας διάθεση και θα περάσετε τις καλοκαιρινές σας διακοπές «φτιάχνοντας κορμί»χωρίς να το καταλάβετε.

Επιμέλεια άρθρου: Μάρω Μαντούδη 
Ειδικό ασκησιολόγιο για θάλασσα – πισίνα,  www.elenipetroulaki.gr