Ξεκινώντας τη μέρα σου με ένα smoothie για πρωινό, σε βοηθάει να ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό σου, σου προσφέρει πολλά θρεπτικά συστατικά, τονωτικά και αντιοξειδωτικά και κρατάει το στομάχι χορτάτο έως το επόμενο γεύμα, αποφεύγοντας τα τσιμπολογήματα.

Συνταγή

1 φύλλο σπανάκι
1 φλιτζάνι πράσινο τσάι
½ αγγούρι
1 φέτα ανανά
½ avocado
• Τρίμμα ginger

Ευεργετικές Ιδιότητες

 

Σπανάκι, θεωρείται σούπερ τροφή που θωρακίζει τον οργανισμό, πλούσιο σε βιταμίνες Α,Β,C,φυτικές ίνες, σίδηρο, φυλλικό οξύ. Ρυθμίζει την αρτηριακή πίεση, οξυγονώνει τον οργανισμό και συντελεί στην καλή λειτουργία του εντέρου.
Πράσινο τσάι, καταπολεμά τις καρδιακές παθήσεις, βοηθάει στη μείωση της χοληστερόλης, στην καύση του λίπους, έχει αντιοξειδωτικά συστατικά για την διατήρηση της καλής υγείας.
Αγγούρι, είναι ωφέλιμο και αποτελεί πολύ σημαντικό συστατικό για την ομορφιά της επιδερμίδας. Έχει χαμηλή ποσότητα υδατανθράκων, φυτικές ίνες, βιταμίνες Α,Β,C,E, πλούσιο σε κάλιο, σίδηρο, ασβέστιο, φώσφορο, μαγνήσιο, είναι πολύ ενυδατικό γιατί στα 100gr,περιέχει 97% νερό και μόνο 13 θερμίδες.
Ανανάς, είναι πλούσιο σε βιταμίνες και μέταλλα.Τα οφέλη του είναι πολλά από την επιδερμίδα ως την απώλεια βάρους, καταπολεμά ασθένειες των ματιών που προκαλούνται από την πάροδο της ηλικίας, αποτρέπει τον σχηματισμό πλάκας των δοντιών και προστατεύει από την ουλίτιδα, βοηθά στη ρύθμιση και βελτίωση της πέψης, στην αποφυγή της δυσκοιλιότητας. Είναι φρούτο εξαιρετικά αντιοξειδωτικό χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα του σε βιταμίνες Α και βήτα-καροτίνη, διατηρεί την ελαστικότητα και την ενυδάτωση του δέρματος.
Ginger, θεωρείται θεραπευτικό φυτό γιατί βελτιώνει τις λειτουργίες του πεπτικού συστήματος, βοηθάει στην πρόληψη των εντερικών προβλημάτων και θεραπεύει το έλκος. Είναι αναζωογονητικό και δυνατός σύμμαχος στην αποτοξίνωση και στη καύση λίπους.
Avocado, η κατανάλωση του στα πλαίσια μιας ισορροπημένης διατροφής, έχει αποδεχθεί ότι μειώνει τον κίνδυνο καρδιακής νόσου, βελτιώνει τα επίπεδα της LDL χοληστερόλης στο αίμα και μειώνει τα επίπεδα του οξειδωτικού στρες στην κυκλοφορία του αίματος. Δίνει αίσθημα πληρότητας και μειώνει το σωματικό λίπος έπειτα από συνεχή κατανάλωση 6 εβδομάδων σε συνδυασμό με μελετημένο και ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής.

 

Ένα smoothie δεν αντικαθιστά τα γεύματα σου, τα συνδυάζεις με μια ισορροπημένη διατροφή και με καθημερινή άσκηση.

Επιμέλεια άρθρου: Μάρω Μαντούδη 
Πηγές:Authority Nutrition,Healthy Recipes
Συμβουλές για πρόγραμμα άσκησης &διατροφής: www.elenipetroulaki.gr