Συνταγή

1 φλυτζάνι σπανάκι
1 φλυτζάνι ρόκα
3 κουταλιές τριμμένη παρμεζάνα
Σος βινεγκρέτ (2 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 κ.γ. βαλσαμικό ξύδι , 1 κ.γ. μέλι)

Η σαλάτα ρόκα – σπανάκι είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και φυλλικό οξύ, έχει ελάχιστες θερμίδες και μπορείτε να διπλασιάσετε την ποσότητα τους, αφού δεν ξεπερνούν τις 20 θερμίδες ανά φλυτζάνι.

Η παρμεζάνα κάνει το γεύμα πλήρες, με ζωικές πρωτεΐνες και ασβέστιο χωρίς να χρειάζεται συνοδευτικό πιάτο γεύματος.

 

Θρεπτικά συστατικά

Το σπανάκι είναι ένα από τα πλουσιότερα, σε θρεπτικά συστατικά ,πράσινα φυλλώδη λαχανικά. 1 φλυτζάνι σπανάκι καλύπτει τις ημερήσιες ανάγκες του οργανισμού μας σε βιταμίνες Α και Κ. Είναι πλούσια πηγή μαγγανίου, φυλλικού οξέος και περιέχει μαγνήσιο, ασβέστιο και σίδηρο. Έχει:
Αντικαρκινική προστασία
Καρδιαγγειακή προστασία
Προστατεύει τα μάτια
Ωφελεί τα οστά
Δυναμώνει το μυαλό

Tip: Για περισσότερη βινεγκρέτ, προσθέστε ½ φλυτζάνι πράσινο τσάι, ενισχύοντας την αντιοξειδωτική δράση.

Επιμέλεια άρθρου: Μαντούδη Μάρω

Εξατομικευμένα προγράμματα διατροφής
www.elenipetroulaki.gr
Fit Lab.services
Fitness &Wellness
Τηλ:212 1043181
(Το πρόγραμμα γίνεται και διαδικτυακά μέσω Skype, Face Time..)